საგარანტიო ინფორმაცია:
გმადლობთ, რომ აირჩიეთ Techswap.ge. ჩვენ ვამაყობთ ჩვენი ელექტრონიკის ხარისხითა და სანდოობით. ყველა ჩვენს პროდუქტს აქვს საგარანტიო ვადა, რომელიც დამოკიდებულია პროდუქტის კატეგორიაზე (დეტალური საგარანტიო ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ სასურველი პროდუქტის გვერდზე).
თუ რაიმე პრობლემა შეგექმნებათ, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდს ნომერზე 558 30 30 12 ან info@techswap.ge და მიაწოდოთ PDF ფორმატში შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი.
-
საგარანტიო პირობები ახალი პროდუქტებისთვის:
7-დღიანი შეცვლის გარანტია:
- თუ შეძენილ პროდუქტს 7 დღის განმავლობაში ტექნიკური პრობლემა გამოუვლინდება, ჩვენ შევცვლით მას ახალი, იგივე მოდელის პროდუქტით.
7 დღის შემდეგ:
- თუ პროდუქტი ტექნიკურ პრობლემას გამოავლენს, მოხდება მისი უფასო შეკეთება.
- თუ შეკეთება შეუძლებელია, პროდუქტი შეიცვლება ახლით.
-
საგარანტიო პირობები მეორადი პროდუქტებისთვის:
- მეორადი პროდუქტების მხოლოდ შეკეთება არის შესაძლებელია საგარანტიო ვადის ნებისმიერ პერიოდში.
- თუ შეკეთება შეუძლებელია, მომხმარებელს ვთავაზობთ:
- იგივე ან მსგავსი მახასიათებლების მქონე პროდუქტს;
- ან გადახდილი თანხის სრულ ანაზღაურებას.
-
ზოგადი საგარანტიო პოლიტიკა:
საგარანტიო მომსახურება შეზღუდულია მხოლოდ პროდუქტის შეკეთებით, დამატებითი ხარჯების გარეშე. თუ პროდუქტის შეკეთება შეუძლებელია, იგი შეიცვლება იგივე ან მსგავსი მოდელით, რომელიც ფუნქციურად უტოლდება ან აღემატება მას. (შეცვლილი მოდელი შეიძლება იყოს აღდგენილი, მაგრამ სრულყოფილ სამუშაო მდგომარეობაში, და საგარანტიო ვადა გახანგრძლივდება.)
Techswap.ge ვალდებულია შეაკეთოს დეფექტური პროდუქტი მისი გადმოცემიდან 40 სამუშაო დღის განმავლობაში, საგარანტიო ფაილში მითითებული პირობების შესაბამისად. თუ შეკეთება ამ ვადაში შეუძლებელია, პროდუქტი შეიცვლება.
თუ შეკვეთა შედგება რამდენიმე მოწყობილობისგან (მაგალითად, კომპიუტერი და მისი აქსესუარები), შეიცვლება ან ანაზღურდება მხოლოდ დაზიანებული ნაწილი და არა მთლიანი შეკვეთა.
პროდუქტის ტრანსპორტირება ჩვენს მისამართამდე და უკან მომხმარებლის ხარჯზე ხდება.
-
გარანტია არ ვრცელდება შემდეგ შემთხვევებზე:
- საგარანტიო ვადის ამოწურვა.
- Techswap-ის ან ქარხნული საგარანტიო სერტიფიკატის (თუ არის) არარსებობა.
- არასწორი ინსტალაციის ან ოპერაციული სისტემის გადაყენების შედეგად მიყენებული დაზიანებები.
- ფიზიკური დაზიანებები, მათ შორის ნაკაწრები, ბზარები, გატეხვა, დეფორმაცია, დამწვრობა, ან დნობით გამოწვეული დეფექტები. ასევე, თხევადი სითხით დაზიანება, მიუხედავად იმისა, რომ პროდუქტი წყალგამძლეა.
- ქარხნული სერიული ნომრის შეცვლა, მოცილება ან დაზიანება, რაც შეუძლებელს ხდის პროდუქტის იდენტიფიკაციას.
- არასტანდარტული დენის ძაბვით (მაგალითად, სახლის ელექტროგაყვანილობის პრობლემები ან გადამრთველის დაზიანება) გამოწვეული ზიანი.
- მოწყობილობის შეკეთება არასანქცირებული სერვისების მიერ.
- არასათანადო ან გაუფრთხილებელი მოხმარების შედეგად მიყენებული დაზიანებები.
- მონიტორებზე, ლეპტოპებზე, კამერებზე ან ტელეფონის ეკრანებზე ერთზე მეტი მკვდარი პიქსელის არსებობა.
-
დაბრუნების პოლიტიკა:
მომხმარებელს (ფიზიკურ პირს) აქვს უფლება, 14 კალენდარული დღის განმავლობაში დააბრუნოს შეძენილი პროდუქტი, როგორც ონლაინ, ისე ფიზიკურად, განმარტების გარეშე.
შენიშვნა:
- ეს წესი არ ვრცელდება იურიდიულ პირებზე/ბიზნეს სუბიექტებზე; ბიზნეს მომხმარებლებს კანონით არ აქვთ 14-დღიანი დაბრუნების უფლება.
- დაბრუნების პერიოდი იწყება პროდუქტის გადაცემის მომენტიდან. ამ ვადის ამოწურვის შემდეგ, დაბრუნების უფლება უქმდება.
- დაბრუნების ხარჯები მომხმარებლის მიერ იფარება.
- გამოყენებული პროდუქტი დაბრუნებას არ ექვემდებარება, თუ კომპანია ვერ შეძლებს მისი პირვანდელი მდგომარეობის აღდგენას.
- პროდუქტის შეფუთვის გახსნისა და მისი გამოყენების შემდეგ, დაბრუნების პირობა ავტომატურად უქმდება.
- თუ პროდუქტის ან მისი კომპონენტების კონდიცია (გარდა სტანდარტული ამოღებისა) შეიცვალა, კომპანია იტოვებს უფლებას, ეჭვქვეშ დააყენოს მისი ავთენტურობა და შესაძლოა მხოლოდ პროდუქტის მდგომარეობის შესაბამისად აუნაზღაუროს მომხმარებელს თანხის ნაწილი.
დამატებითი კითხვების ან განმარტებებისათვის, დაგვიკავშირდით ნომერზე 558 30 30 12 ან მოგვწერეთ ელ. ფოსტაზე - info@techswap.ge.